شناسهٔ خبر: 13081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط‌کشی بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های دلگان در ایرانشهر

خط کشی رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلگان از خط‌کشی ۴۶۸ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان دلگان از ابتدای سال تاکنون در این منطقه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌کل راه و شهرسازی ایرانشهر، دادمحمد بامری با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت‌هایی در حوزه ساخت و توسعه در دلگان انجام شده که احداث قطعه یک محور دلگان - زهکلوت - رودبار به طول ۱۰ کیلومتر، احداث ۱۴ کیلومتر راه روستایی شامل هودیان - علی‌آباد – لدی - چاه‌میرک ، بازگشایی گردنه محور کوهستانی ده‌پاگ به طول ۳۰۰ متر و به حجم پنج هزارمترمکعب و بازگشایی محور هودیان-هیر، گووس به طول ۹ کیلومتر از جمله اين پروژه‌ها به شمار می‌روند.

بامری افزود: همچنین اجرای لکه‌گیری و آسفالت محورهای حوزه استحفاظی دلگان به میزان پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع و تسطیح و رگلاژ راه‌های خاکی به میزان یکهزار و۳۸۰ کیلومتر از جمله فعالیت‌های انجام شده در حوزه راهداری محسوب می‌شوند.

وی در این‌باره بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴۶ علائم ایمنی در راه‌های حوزه دلگان نصب شده و ۱۳ مورد احداث ابنیه فنی آبنما در محور دلگان- هودیان به حجم ۶۵۱ مترمکعب انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ تابلوی فرسوده از حوزه راه‌های راه و شهرسازی دلگان جمع‌آوری و نسبت به نصب تابلوهای جدید اقدام شده است.

وی در پایان اضافه کرد: در حوزه املاک و حقوقی نیز ۹ مورد رفع تصرف غیرقانونی اراضي دولتي در دلگان از سوی این اداره از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است./

نظر شما